Afskedskoncert med Blå Mandag Jazzband

Blå Mandag Jazzband er i gang med en afskedsturne. De kommer forbi Farum Kulturhus på lørdag. Pressefoto.

Efter 42 fantastiske år siger Blå Mandag Jazzband farvel med deres smittende humør, livsglæde og skønne New Orleans- og Dixielandjazz ved en koncert i Farum Kulturhus.
I 42 år har Blå Mandag Jazzband spredt glæde og sprøde jazztoner. Nu er det snart slut.
Bandet optræder for sidste gang i Farum Kulturhus ved en foyerkoncert fyldt med swing, grin og lækre arrangementer – krydret med Lisas flotte vokal lørdag den 30. maj kl. 11.30.
Blå Mandag Jazzband er navnet på det traditionelle Dixieland Jazzband, som har levet sammen i godt 40 år.
Bandets varemærke er, humør og smittende livsglæde, at formidle den gode gamle “træskojazz” til deres publikum. Det er sjældent publikum ikke kan få deres ønsker og opfordringer opfyldt!


Orkesteret har i de seneste år turet rundt til de fleste danske jazzklubber og festivaler, samt i Sverige, Norge, England, Irland og Tyskland. Men har nu sat en udløbsdato den 31. januar 2027.
Der er som altid gratis entre.

Del nyhed

Facebook
Reddit
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Seneste nyheder