Efter 39 år i Værløse – Familien Mortensen flytter
Susanne og Kim Mortensen har efter 39 år i Værløse valgt at flytte til Nordjylland. Tidligere viceborgmester Susanne Mortensen og hendes mand Kim rykker teltpælene op. De flytter til Aabybro for at være i nærheden af deres børn og børnebørn. Af Mikkel Kjølby En markant familie flytter tirsdag den 16 december fra Værløsetil Aabybro i […]
Efter 39 år i Værløse – Familien Mortensen flytter Read More »






