Debat – Svar til Egil Hulgaard om manglende afhentning af affald
Af Lene Munch-Petersen. Formand for Udvalget for Natur- og Klima. Vi skal som borgere mødes på en venlig og serviceminded måde af de forsyninger, der betjener os! Det er der slet ingen tvivl om, vi har selv betalt for servicen og alt anstændighed tilsiger det!Du kontaktede mig straks som formand for Natur og klima efter den kedelige […]
Debat – Svar til Egil Hulgaard om manglende afhentning af affald Read More »






